کارگروه استانی برنامه قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت

کارشناس اجرای برنامه قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، هدف از این نشست را اهمیت و ضرورت اجرای احکام عمومی و اختصاصیِ تعیین‌شده برای دستگاه‌های مشمول قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت عنوان کرد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

نشست کارگروه استانی برنامه قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، با حضور کارشناس دادگستری، معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارشناس برنامه_و_بودجه استانداری و معاون امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه به‌همراه مسئول جامعه معلولان و یکی از مددجویان به‌عنوان نماینده معلولان و همچنین کارشناس اجرای این برنامه، در محل سالن فجر بهزیستی برگزار شد.
 
کارشناس مربوطه، هدف از این نشست را اهمیت و ضرورت اجرای احکام عمومی و اختصاصیِ تعیین‌شده برای دستگاه‌های مشمول قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت عنوان کرد.

در این جلسه تأکید شد که گزارشات خدمات ارائه‌شده در رابطه با اجرای قانون مذکور توسط ادارات مربوطه، به معاونت امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه ارائه شود تا پس‌از آن، به کمیته اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در بهزیستی کشور گزارش گردد.

ضمناً با توجه به مکاتبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزیر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، مبنی بر ایجاد شرایطی خاص در اورژانس‌ و بیمارستان‌ها  در زمینه اختصاص تخت‌های بیمارستان و ارائه خدمات در زمان ورود معلولان به بیمارستان‌ها، مقرر شد؛ مکاتباتی نیز با مدیرکل تأمین اجتماعی صورت پذیرد.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 118656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد