50 نفر نیروی جدید به بدنه کارشناسی بهزیستی استان قم اضافه می شود

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان قم از جذب 50 نفر نیروی جدید براساس مجوزهای استخدامی خبر داد.

مهدی زنجانی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر گفت :  با اعلام نتایج نهائی یازدهمین آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور کار اخذ مدارک ، تشکیل پرونده گزینشی ، تحقیقات محلی و... داوطلبین توسط دفتر گزینش  بهزیستی قم کلید خورد و انشا الله در کوتاه ترین زمان فرایند گزینش پرسنل جدید طی خواهد شد .

زنجانی افزود : براساس مجوز های ارائه شده در قالب یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بیش از 40 نفر و در قالب آزمون اختصاصی استخدامی افراد دارای معلولیت هم 8 نفر جذب بهزیستی قم می شوند و  در  شیر خوارگاه و مرکز اورژانس اجتماعی ، مراکز تامین و توسعه و امور مددکاری فعالیت خواهند داشت .

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان قم گفت:با توجه به اتفاقات خوب، اثر بخش و امید آفرینی که در حوزه نیروی انسانی بهزیستی انجام گرفته انشاالله در کنار این تحول و اقدام ارزشمند  با بهره ور کردن سازمان بهزیستی و روان سازی شاهد افزایش رضایتمندی جامعه هدف باشیم.

وی در خصوص کسب مجوز استخدامی برای بهزیستی گفت: افتخار بزرگی است که این عدد بی بدیل و سنگین در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفت که جا دارد هم یادی کنیم از رئیس جمهور شهید که بانی و پشتیبان این مهم بودند و قدردانی کنیم از پیگیری های ویژه مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان مدیریت استان که اعتبار استخدام پرسنل جدید را فراهم کردند .

کد خبر 118653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد