نظرآباد | برگزاری نشست تخصصی با مسئولین مراکز شبانه روزی غیردولتی

نشست تخصصی با حضور "هنگامه شورجه" رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد ،مسئول حراست و رابط بازرسی و کارشناسان مسئول حوزه های توانبخشی،اجتماعی با مسئولین فنی مراکز شبانه روزی غیردولتی تحت نظارت بهزیستی نظرآباد در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این نشست رئیس بهزیستی شهرستان نظرآباد اظهار داشت:مسئولین مراکز شبانه روزی وظیفه خطیر و سنگینی در قبال مددجویان مقیم در مرکز دارند و باید تلاش نمایند تا به بهترین نحو خدمت رسانی نموده و در خصوص بهبود عملکرد مرکز با روحیه تیمی و همکاری با کارشناسان مربوطه بهزیستی برنامه ریزی دقیق داشته و کوشا باشند.

وی افزود:همگی ما در قبال تک تک عزیزان مقیم در مراکز ازجمله سالمندان،بیماران اعصاب و روان،عزیزان دارای معلولیت ذهنی ،بیماران مقیم در مراکز وکمپ های ترک اعتیاد،فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست مسئول هستیم و باید  آنها را جزئی از خانواده خودمان بدانیم و در راستای افزایش کیفیت خدمات تلاش نماییم.

شورجه در ادامه گفت:در این راستا علاوه بر خلاقیت و ایجاد نشاط برای مقیمان مراکز،اقدامات و فعالیت ها نظامند و هدفدار و مطابق با دستورالعمل ها صورت گیرد.

وی همچنین نکاتی در خصوص نظارت دقیق و ارائه عملکرد بصورت مصوّر به کارشناسان ارائه نمود.

گفتنیست از جمله مصوبات این جلسه گزارش فوری از حوادث احتمالی در مرکز،توجه به مناسبت ها و ایام مذهبی و اقدام برای فعالیت های فرهنگی،اقدامات در خصوص مجوزهای مرکز ۳ الی ۶ ماه قبل از پایان رسیدن مدت اعتبار،دریافت شهریه طبق تعرفه مصوب کشوری،تسلط کامل به دستورالعمل مربوط به هر حوزه تخصصی توسط مسئول فنی مرکز و ... بود.

کد خبر 118638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد