گزارش تصویری| برگزاری آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل بهزیستی استان ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی ، معاونین و مسئولین بهزیستی استان ، دکتر جلیلی ، مدیرعامل سازمان بازنشستگان استان و جمعی از همکاران بازنشسته چهارشنبه 1403/7/11 در سالن شهید علی زاده بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/  اسماعیل دامیار، مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم طی سخنانی گفت : ۲۵ ذی الحجه، روز نزول سوره انسان و آیه هل أتی درشأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص) به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری گردیده است.

وی افزود : خانواده به عنوان مهمترین و حساس ترین نهاد اجتماعی در جامعه می‌تواند توسعه منابع انسانی را به همراه داشته باشد و حضور بازنشستگان که افرادی با تجربه هستند و سالها در مسیر خدمت به مردم و سازندگی کشور گام برداشته اند، می تواند باعث شکل گیری آینده‌ای بهتر برای جامعه شود.

دامیار با قدردانی از تلاش و خدمات ارزنده همکاران بازنشسته بهزیستی در سراسر استان ، این عزیزان را سرمایه های ارزشمند و ذی قیمت سازمان برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این همراهی و مودت برای همکاری با سازمان ،استمرار و امتداد داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی تصریح کرد : بی شک با بهره گیری از تجربیاتی که همکاران طی سالها کار و تلاش کسب نموده اند می توان در راستای رشد و ارتقای خدمت رسانی به جامعه هدف بیش از پیش موفق بود.

در این مراسم دکتر جلیلی ، مدیرعامل سازمان بازنشستگی استان با اشاره به اینکه بازنشستگان فرهیختگان  جامعه بحساب می آیند گفت : بازنشستگان سفیران سلامت روح و روان جامعه اند که نشاط و جوانی را به بدنه فعال جامعه انتقال داده اند.

وی با اشاره به احادیث و روایات گوناگون درخصوص تکریم سالمندان گفت : برگزاری  مراسم تجلیل از این بزرگان نشان از اهمیتی است که مدیر یک سازمان به سرمایه های انسانی و اندوخته های آنان دارد.

دکتر جلیلی از مدیرکل و مسئولین بهزیستی به خاطر توجه خاص به بازنشستگان عزیز این اداره تقدیر و تشکر نمودند.

سید سلیمان موسوی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان در ادامه این جلسه گفتند: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید است .

معاون پشتیبانی بهزیستی استان افزود : در بهزیستی با فرسودگی شغلی روبرو هستیم و عزیزان بازنشسته ما بهترین سالهای عمر خود را صرف خدمت به محرومین و جامعه هدف نموده اند که تکریم از این عزیزان یکی از وظایف و رسالت های مهم این اداره کل می باشد.

در پایان دامیار جهت تشکر از این عزیزان با سفر یک هفته ای زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس برای بازنشستگان عزیز بهزیستی در روز جمعه 1403/7/13 خبرداد .

  

کد خبر 118595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد