شهرری | برگزاری نشست تخصصی طرح یارگران زندگی

نشست تخصصی طرح یارگران زندگی با حضور سرپرست پیشگیری و امور توسعه بهزیستی شهرستان ری و دهیار روستای دوتویه سفلی بخش کهریزک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نشست تخصصی طرح یاری گران زندگی با حضور جمیله حسین زاده  سرپرست پیشگیری و امور توسعه بهزیستی شهرستان ری و شیری زاده دهیار روستای دوتویه سفلی از توابع  بخش کهریزک  در محل دهیاری دوتویه برگزارشد.

دراین نشست که رئیس شورای  روستای  دوتویه و کارشناس بهزیستی نیز حضور داشتند حسین زاده سرپرست پیشگیری و امور توسعه بهزیستی ضمن توضیح فعالیت‌های بهزیستی درراستای اجرای طرح یاریگران زندگی با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاه‌سازی مردم روستا با آسیب‌های نوپدید و پیش رو، به موضوعات و سرفصل‌های دوره های آموزشی  مرتبط با آسیب و نیاز اهالی پرداخت.

سرپرست پیشگیری و امور توسعه بهزیستی ادامه داد :آموزش و آگاهی بخشی در راس همه راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی قراردارد و با آموزش، اطلاع رسانی و آگاه‌سازی به موقع می‌توان خانواده ها، بویژه نوجوانان را نسبت به پیامدهای اسیبهای اجتماعی هوشیارتر کرد.

عبداللهی رئیس شورای اسلامی روستای دوتویه نیزضمن استقبال از اجرای این طرح گفت شورای اسلامی و دهیاری روستا ی دوتویه نیز با تمام توان و امکانات از همکاری در اجرای این طرح و آگاه سازی جامعه از پیامدهای آسیبهای اجتماعی دریغ نخواهد کرد

کد خبر 118566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد