شهرتهران | برگزاری مراسم د ر مرکز توانبخشی سالمندان قاصدک

مراسم گرامیداشت هفته ملی سالمندان در مرکز روزانه آموزشی توانبخشی ویژه قاصدک با حضور معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این مراسم همزمان با هفته ملی سالمندان و با شعار سالمندی فعال، فردایی بهتر و با حضور فرزانه نیکرو معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران و جمعی از مسئولین شهرداری توسط انجمن آلزایمر برگزار شد.

نیکرو ضمن تبریک هفته ملی سالمندان گفت: همه ما بسیار شنیدیم که می‌گویند افراد در دوران سالمندی همانند بچه‌ها رفتار می کنند در این سن افراد تمایل دارند تا بیشتر مورد توجه واقع شوند و نیاز به مهر و محبت در افراد به شدت افزایش می‌یابد. به خصوص اگر سالمند تنها باشد و شریک زندگی خود را در کنارش نداشته باشد، روانشناسی و درک شرایط روحی سالمندان در سنین بالا باعث برقراری ارتباط بهتر و صمیمانه و در نتیجه پذیرش بهتر از سوی ایشان را به همراه خواهد داشت.

معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران در بخشی از سخنانش افزود: سالمندی در دوره ای آغاز می شود که فرزندان در کنار مادر و پدر خود نیستند تا بتوانند از آنها بیشتر مراقبت کنند و ایجاد فضایی توانبخشی مناسب برای این افراد حائز اهمیت است.

قابل یادآوری است، معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران در پایان این مراسم از مرکز مذکور به همراه کارشناسان توانبخشی بازدید کرد.

کد خبر 118547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد