فیروزکوه | توزیع ۲۵۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی

درآستانه آغاز تحصیلی و دراولین روز هفته دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علی اصغر عموزاده رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت : پویش «همه حاضر»   در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در شهرستان فیروزکوه با همکاری خیرین اجرا شد و حدود ۲۵۰ بسته تهیه شده شامل (کیف، کفش، جامدادی، دفتر و اقلام لوازم‌التحریری) است؛ همچنین تعدادی لباس فرم مدرسه برای دانش‌آموزانی که امکان مالی برای تهیه آن نداشتند،   از طریق خیرین تهیه و  به دانش‌آموزان تحت پوشش تحویل داده شد.

علی اصغر عموزاده :پویش «همه حاضر» از تاریخ ۲۱ شهریور لغایت ۱۵ مهرماه با هدف تأمین لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش آغاز به کار کرده است.

وی گفت: ما در این پویش به دنبال تأمین مایحتاج دانش آموزان جامعه هدف تحت پوشش سازمان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری این عزیزان در مدارس انجام خواهیم داد.
 
عموزاده در ادامه گفت : یکی از اهداف سازمان بهزیستی حمایت از دانش آموزان تحت پوشش و تهیه ملزومات مورد نیاز دانش آموزان است و این سازمان همچون سال‌های گذشته آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی هموطنان و رساندن آن به دست نیازمند واقعی اعلام می‌دارد. در پایان ضمن تشکر از همکاری اعضای محترم شورای مشارکت مردمی و خیرین شهرستان خیرین می توانند کمک های خود را به آدرس فیروزکوه سایت اداری جنب آتش نشانی اداره بهزیستی ارسال نمایند.
شماره تماس  ۰۲۱۷۶۴۴۵۰۰۹ و ۷۶۴۴۷۸۶۰

کد خبر 117715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد