مریوان | برگزاری جلسه شورای سالمندان

در ۲۸ شهریور ماه سال جاری ،جلسه ای در قالب کمیته تخصصی و نشست هم اندیشی در جهت برگزاری مراسم گرامیداشت تکریم و منزلت هفته سالمندان با حضور معاونت اداره و کارشناس شورای سالمندان و کارشناسان ادارات عضو شورا، در سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ،در ابتدای جلسه مهران خالدی معاون اداره بهزیستی مریوان ضمن خیر مقدم ،به پیرامون خدمات ارائه شده از سوی بهزیستی به سالمندان پرداخت و در خصوص هرچه باشکوه برگزار کردن هفته سالمندان مطالبی را بیان نمود.

در ادامه پیمان رشیدی کارشناس شورای سالمندان بهزیستی مریوان، به مصوبات قبل و دستور جلسه در راستای برگزاری مراسم گرامیداشت هفته سالمندان پرداخت و با اشاره به آمار سالمندان در شهر و روستا و ارائه خدمات به این قشر بیان کرد ضرورت دارد با برنامه ریزی دقیق برنامه های مربوط به هفته سالمندان ،در خور جایگاه آنان برگزار گردد . 

در ادامه نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در این حوزه را قرائت کرده و عنوان کرد روز جهانی سالمندان فرصت مناسبی برای تکریم جایگاه سالمندان در جامعه است.

وی اضافه کرد : داشتن فعالیت بدنی و تحرک کافی در سالمندان می تواند بر سلامت زندگی آنان تاثیر بگذارد.

در پایان اعضاء حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در امر برگزاری روز جهانی سالمند پرداختند که در پایان با تعیین ۱۲ مصوبه جلسه به پایان رسید.

مریوان | برگزاری جلسه شورای سالمندان

مریوان | برگزاری جلسه شورای سالمندان

کد خبر 117490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد