پویش همه حاضر در شهرستان اهواز با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان آغاز شد 

ظهر امروز۲۸ شهریور ماه ،در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کمک به تامین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و بی بضاعت، پویش "همه حاضر" ،همزمان با سراسر کشور با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان در شهرستان اهواز  آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،این پویش در راستای تامین لوازم تحریر و البسه، کیف و کفش دانش‌آموزان و با اولویت خانوارهایی که قادر به  تامین لوازم ضروری آموزشی و تحصیلی فرزندان خود نیستند، اجرا خواهد شد.

محسن حسین پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهواز در این باره گفت: به همت خیرین و با همراهی مراکز ارائه دهنده خدمات بهزیستی ( مثبت زندگی)، با تدارک مراسمی در  حسینیه ی  یکی از محلات کم برخوردار اهواز باحضور مدیر کل بهزیستی خوزستان، کیف و لوازم تحریر تهیه شده به دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی اهدا شد.

حسین پور افزود:در مرحله اول این پویش که امروز برگزار شد ۴۰۰ عدد  کیف هر کدام به ارزش ۱۲ میلیون ریال و ۳۵۰ بسته لوازم تحریر هر کدام به ارزش  ۶میلیون و پانصد هزار ریال، مجموعا به ارش شش میلیارد و هفتصدوپنجاه میلیون ریال،  به دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش اهداشد .

وی خاطر نشان کرد: مرحله دوم پویش همه حاضر در روز یکشنبه اول مهرماه توسط بهزیستی شهرستان اهواز برگزار خواهدشد .

کد خبر 117432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد