تداوم چهارشنبه های مردمی در بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان طی برنامه ملاقات چهره به چهره با تعدادی از ولی نعمتان تحت پوشش دیدار نموده و به بررسی درخواست های آنان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، بمنظور افزایش رضایت مندی مراجعان و طبق اعلام اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف اداره کل بهزیستی استان اردبیل تعداد ۲۸ نفر از ولی نعمتان تحت پوشش  در شهریورماه ۱۴۰۳ با مدیر کل بهزیستی استان دیدار نموده و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

از عمده ترین درخواستهای طرح شده در دیدار ها؛ وام اشتغال، وام ودیعه مسکن، مسکن ملی، کمک هزینه درمان، معافیت سربازی، اشتغال، پرداخت حق پرستاری، برقراری مستمری، لوازم ضروری، جهیزیه و مساعدت مالی بود که در این زمینه راهنمایی های لازم از سوی مدیر کل بهزیستی انجام یافت.

لازم به ذکر می باشد این دیدارها با حضور معاون امور توانبخشی، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان برگزار می گردد که در نهایت پس از استماع درخواست ها، نظرات و راهنمایی های مدیریت بهزیستی استان تمامی مطالبات به منظور رسیدگی به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شوند.

 افزودنی است ملاقات های مردمی مراجعان، طبق شیوه نامه ابلاغی از مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف، به منظور شناسایی مشکلات و مطالبات گروههای هدف بطور مستقیم و بی واسطه در حداقل ترین زمان ممکن و تدوین رویه واحد، استاندارد و هماهنگ جهت حل مشکلات ولی نعمتان بهزیستی انجام می گیر

کد خبر 117392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد