نشست هم اندیشی مدیرکل و مسئولین بهزیستی کهگیلویه و ویراحمد با رئیس و دیگر مسئولین جهاد دانشگاهی استان

سه شنبه 1403/6/27 این نشست با حضور مسئولین اداره کل بهزیستی، رئیس و دیگر مسئولین جهاد دانشگاهی استان در دفتر مدیرکل بهزیستی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/  سه شنبه 1403/6/27 این نشست با حضور مسئولین اداره کل بهزیستی و رئیس و دیگر مسئولین جهاد دانشگاهی استان در دفتر مدیرکل بهزیستی  برگزار گردید.

اسماعیل دامیار ،مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه جلسه با مسئولان جهاد دانشگاهی استان با تأکید بر اینکه می‌توان ارتباط موثرتر میان اداره کل بهزیستی و مراکز آموزشی جهاددانشگاهی را تسهیل کرد از ایجاد و تقویت فضاهای مشترک فرهنگی، توسعه آموزش‌های مهارتی، بسترسازی برای آموزش جامعه هدف به‌عنوان زمینه‌های همکاری با این اداره کل نام برد.

وی با اشاره به وجود همکاری موفق بین اداره کل بهزیستی و جهاد دانشگاهی استان ابراز امیدواری کرد تا این همکاری ها در راستای خدمت رسانی این دو دستگاه تداوم و توسعه داشته باشد.

دامیار خاطر نشان کرد: بهزیستی و جهاددانشگاهی می‌توانند در حوزه‌های آموزشی، اشتغال و کارآفرینی همکاری‌های خوبی در جهت توسعه اهداف دو نهاد علی الخصوص راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک ، دوره های آموزشی کارکنان و توانمندسازی جامعه هدف و اجرای طرحهای پژوهشی داشته باشند.

دکتر سروش فرد ، رئیس جهاد دانشگاهی استان در این نشست افزود:  جهاددانشگاهی واحد استان می تواند در توانمند سازی افراد تحت پوشش بهزیستی که یکی از دغدغه ها و اولویت های این اداره کل است نقش آفرین باشد.

همچنین در این جلسه روند همکاری ها در حوزه های مختلف بررسی و طرفین برای همکاری های مختلف اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 117388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد