منظومه فکری نشست ها موجب ارتقا ذهن و اندیشه می شود

جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران به ریاست فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان و با حضور معاونین، روسا و مسوولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها با موضوع تشریح و تبیین برنامه ها در محل شیرخوارگاه شکوفه ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ بریمانی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و اهتمام کارکنان بهزیستی مازندران بابت ارتقا برنامه های سازمان، گفت: کار در بهزیستی بسیار ارزشمند است و با مسوولیت اجتماعی که داریم باید در ارائه خدمات شایسته به مددجویان تلاش دوچندان و عملکرد مثبت داشته باشیم.

وی ادامه داد: منظومه فکری نشست ها می تواند باعث ارتقا ذهن و اندیشه شود و تبادل اطلاعات در این برنامه ها موجب تقویت نقاط قوت، پیداکردن نقاط ضعف و شناخت چالش ها و در نتیجه باعث ارتقای کارایی می شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه اثربخشی خدمات ارائه شده بر میزان توانمندی مددجویان می افزاید، تصریح کرد: از پتانسیل و ظرفیت های اجتماعی، هم افزایی نهادها و دستگاه های دولتی و خیرین و همه ظرفیت‌های موجود برای حل مسایل و مشکلات جامعه هدف استفاده کنیم.

بریمانی از رویکردهای علمی و تخصصی معاونین و روسا در پیشبرد اهداف سازمان تشکر کرد و خواستار پایش و نظارت مستقیم و مستمر در نحوه خدمت رسانی مراکز و موسسات به گروه هدف شد.

وی به نقش آموزش در بهبود عملکرد، بهره وری و توسعه خدمات اشاره کرد و افزود: بازآموزی دستورالعمل های سازمانی و مطالعه شیوه نامه ها باعث ارتقا توانایی و تسلط بر امورات می شود.

مدیرکل بهزیستی استان، مردمی سازی، شفافیت و هوشمندسازی را ابزار کار و راهبرد بهزیستی عنوان کرد.

این مسوول حفظ شان کارکنان، رعایت ادب و ادبیات اسلامی در امر عفاف و حجاب، پیگیری و اجرای تفاهم نامه های منعقد شده، اهمیت به ثبت و درج به موقع اطلاعات مددجویان، رعایت و اشرافیت کامل بر دستورالعمل ها و بخشنامه های سازمانی، نیاز سنجی دقیق مددکاری، اهتمام در جذب تسهیلات اشتغالزایی و داشتن سعه صدر در برخورد با مددجویان و کارکنان را از موارد پر اهمیت برشمرد.

گفتنی است در این نشست مسائل و مشکلات موجود در حوزه های مختلف بررسی و راهکارهای مناسبت ارائه و برنامه ها تشریح و تبیین شد.

شایان ذکر است در این جلسه معاونین، مسوولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها نیز اقدامات انجام شده در حوزه های خود را مطرح کردند.

کد خبر 117223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد