استفاده از ظرفیت سپاه برای حل آسیب‌های اجتماعی در چالدران

جلسه مشترک هم فکری و هم افزایی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی با حضور رئیس بهزیستی چالدران و جانشین معاون اجتماعی سپاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران ،

مریم سلماسی رئیس بهزیستی شهرستان گفت در این جلسه ضمن بررسی برنامه های موثر و اثربخش، بر آموزش، اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه به عنوان یکی از ضروریات حوزه اجتماعی تاکید گردید.
سلماسی با بیان اینکه تعدد و پیچیدگی مسائل اجتماعی یکی از دغدغه‌های فعالان این حوزه است، عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت و توان کارشناسان و شرکای اجتماعی و تعامل و همکاری سپاه باید برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه را در راستای آگاهسازی افراد جامعه اجرایی کنیم.
وی در این جلسه با تاکید بر مشخص نمودن اهداف سازمانی در حوزه مسائل اجتماعی عنوان کرد: باید مبنای فعالیت‌ها را بر اساس سه مورد از جمله پیش‌بینی – پیشگیری و اقدام در حوزه سلامت روان افراد جامعه عملیاتی و اجرایی نمود.
جوادی جانشین معاونت اجتماعی سپاه نیز در این جلسه با تقدیر از خدمات ارزشمند بهزیستی در حوزه مسائل اجتماعی و پیشگیرانه گفت: همه مسئولین، افراد جامعه و تشکل‌های غیردولتی با تعامل و همکاری با بهزیستی در زمینه مسائل اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی باید زمینه خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب تر را فراهم کنند.

کد خبر 117170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد