کرج | برگزاری جلسه فرهنگی هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته وحدت و دفاع مقدس

روز یکشنبه بیست و پنجم شهریورماه، جلسه فرهنگی با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات هفته وحدت و دفاع مقدس به ریاست مدیر بهزیستی شهرستان کرج،معاونین، مسئولین حوزه ها و مراکز، دفاتر نظارتی و اجرائی در محل دفتر مدیریت بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج با تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس گفت: محوریت و رسالت اصلی برنامه های بزرگداشت این ایام حول محور وحدت و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه است که در نوع خود رجعتی به ارزشهای دفاع مقدس می باشد.

وی افزود:میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش وحدت بیش ازپیش مسلمانان است. دفاع مقدس نیز یاد آور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و دلیری‌های بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند.

گلباران مزار مطهّر شهداء،دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران،برگزاری مراسم مولودی خوانی در مراکز، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تقدیر از همکاران امریه شاغل در اداره به مناسبت روز سرباز،برپایی میز خدمت در مصلّی و ... بخشی از برنامه‌های هفته وحدت و هفته دفاع مقدس عنوان شدند.

کد خبر 117138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد