دیدار مدیر کل بهزیستی فارس با نماینده مردم شریف شهرستان های مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد در دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس و اسفندیار عبدالهی نماینده مردم شریف شهرستان های مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی ؛پیرامون پیشنهادات قابل طرح در مجلس در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف  معزز بهزیستی،همکاری و هم افزایی جهت رفع چالش ها گفت و گو تبادل نظر نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این جلسه که با تشریف فرمایی نماینده مردم شهرستان های مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در معیت خلیلی سرپرست بهزیستی شهرستان مرودشت در اداره کل بهزیستی فارس‌ تشکیل شد؛ضمن تقدیر از تلاش های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت خدمات، عملکرد و چالش های فرا روی این اداره کل پیشنهاداتی جهت پیگیری و طرح در مجلس شورای اسلامی ارائه نمود.
هوشیار با بیان اینکه یک میلیون و چهارصد هزار نفر در سال گذشته مستقیما با بهزیستی فارس در ارتباط بوده‌اند و از خدمات مختلف بهزیستی بهره مند شده اند افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ هزار پرونده توانبخشی در سطح استان داریم.
او  یکی از موضوعات اصلی نیازمند توجه را موضوع مسکن و اشتغال جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و گفت ۵ هزار نفر از مددجویان بهزیستی فارس در نهضت مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند که مشکل اصلی ایشان سهم آورده مددجویی است.
هوشیار ،مناسب سازی اجرایی شدن  کامل قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت, ایجاد فرصت‌های برابر برای افراد دارای معلولیت, درمان و خدمات توانپزشکی,کمبود نیروی انسانی, کمبود اعتبارات عمرانی, اهمیت پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را مطرح نموده و افزود:پایین بودن سطح حقوق و دستمزد کارکنان بهزیستی به نسبت گستردگی شرح وظایف و حجم بالای کار(بیش از ۱۵۶ شرح فعالیت)   و پیگیری استخدام نیروهای اورژانس اجتماعی و تصویب لایحه مربوطه از دیگر موارد دارای اولویت جهت طرح در مجلس شورای اسلامی است.

 مدیر کل بهزیستی فارس همچنین خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همراهی با برنامه های بهزیستی شدو افزود: امیدواریم با همدلی وپیگیریهای مجدانه و ارزشمند نمایندگان استان، بتوانیم این موانع ومشکلات را درراستای رفاه حال مددجویان وجامعه هدف سازمان بهزیستی بخوبی مرتفع سازیم.
درادامه اسفندیار عبدالهی نماینده مردم شریف شهرستان های مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از ارائه خدمات وعملکردبهزیستی فارس ؛در خصوص گسترش تعاملات ،پیگیری و رفع مشکلات فراروی این اداره کل قول مساعد داد.

*سه شنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۳*
*دفتر مدیریت*

کد خبر 116526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد