برگزاری اولین جلسه شورای معاونین در بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی، اولین جلسه شورای معاونین در سال جدید با محوریت هماهنگی برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح در چهل و چهارمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی کشور و هفته بهزیستی با شعار" نهضت حسینی، خدمت مردمی" با حضور اعضای شورا درمحل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

 در این نشست مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از مجموعه زحمات و تلاش های صورت گرفته از سوی کلیه کارکنان، مددکاران، مشاوران، مراقبین، مادریاران و همه شرکای اجتماعی در یاری رساندن به گروه های هدف تحت پوشش گفت: هفته بهزیستی امسال مزین به نهضت ماندگار حسینی و خدمت رسانی به جامعه هدف در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان شده است تا با تمسک جستن از ائمه اطهارعلیهم السلام بتوانیم خدمات بیشتر و با کیفیت تری به ولی نعتمان تحت حمایت ارائه نموده و گره گشای مشکلاتشان باشیم.

رضایی با اظهار این مطلب که آگاهسازی جامعه از خدمات ارائه شده یکی از وظایف بسیار مهم سازمان  محسوب می شود گفت: از اصلی ترین رسالتی که متوجه سازمانهای حمایتی و مردمی بوده و نیازمند پاسخگویی به موقع، شفاف سازی و آگاهسازی دارد در مجموعه بهزیستی نمود عینی بیشتری داشته و با روشنگری حرفه ای و تخصصی، برخورداری از خدمات عمومی را برای جامعه هدف تسهیل می کند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تشریح دستورالعمل ابلاغی هفته بهزیستی امسال و تاکید جدی بر رعایت کامل مفاد مطرح شده از سوی کلیه کارکنان گفت: با هماهنگی های بعمل آمده تلاش خواهیم کرد ضمن کسب رضایت مندی جامعه هدف، برنامه های بهتر و باکیفیت تری در این ایام برنامه ریزی و انجام دهیم.

رضایی در تشریح برنامه های هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی خدمت مردمی اظهار داشت:برنامه های بهزیستی اردبیل در گرامیداشت این هفته شامل غبار روبی مززار شهدای گمنام، برگزاری نشست خبری، حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، دیدار با امام جمعه، استاندار، دیدار های مردمی، حضور در خبرگزاری ها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان، ارائه خدمات رایگان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، حضور در نماز جمعه، برگزاری نشست با مراکز مردم نهاد، افتتاح مسکن، گروهای همیار، خانه و مراکز توانبخشی و بسیاری موارد دیگر خواهد بود.

این مسئول با تاکید بر ظرفیت سازی اجتماعی، توانبخشی و توانمند سازی، سلامت اجتماعی، حمایتگری و تحکیم بنیان خانواده، هوشمندسازی خدمات، شفافیت خدمات، پاسخگویی و توسعه خدمات فراگیر را عناوین روز شمار گرامیداشت هفته بهزیستی عنوان کرد.

گفتنی است در پایان هریک از اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات وپیشنهادهای خود پرداخته وسپس راهنمایی ها و دستورات لازم از سوی رئیس محترم جلسه مطرح گردید.


 

کد خبر 111679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد