برگزاری اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان بوشهر در سال جاری

اولین جلسه شورای اداری در سال جاری با رویکرد هفته بهزیستی و ارائه شیوه‌های پیشنهادی در زمینه جلب و جذب مشارکتهای مردمی و نحوه توزیع عادلانه بین مددجویان تحت پوشش با اولویت با حضور دکتر عزیزنژاد مدیر کل ، معاونین بهزیستی استان ، روئسای ادارات بهزیستی شهرستانها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این جلسه دکتر عزیزنژاد ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) در ماه محرم و همچنین گرامی داشت شهید در راه خدمت آیت الله رئیسی و تقدیر مجدد از مردم بخاطر حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری ، برای دولت جدید در تمامی مراحل کاری که همانا خدمت به مردم را در سرلوحه کاری خود قرار داده است آرزوی موفقیت کرد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با یادآوری شعار امسال هفته بهزیستی با عنوان "نهضت حسینی، خدمت مردمی "که همزمان با ماه محرم تدوین شده اظهار داشت: برنامه های بهزیستی استان همنام با شعار خدمت در دستور کار قرار گیرد و خدمات تخصصی سازمان به نحو مطلوب به مردم و جامعه هدف انجام گیرد.

دکتر عزیزنزاد در بخش دیگری از سخنان خود به بحث جذب، هزینه کرد مشارکتهای مردمی و توزیع عادلانه میان معلولان با اولویت و زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و  از روئسای بهزیستی شهرستانها خواست تا این هزینه ها به موقع در اختیار مددجویان جهت جبران بخش کوچکی از مشکلات آنان قرار گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان در پایان بر جذب مشارکتهای نقدی و غیر نقدی و ارتباط با نیکوکاران و خیراندیش توسط روئسا و کارشناسان بهزیستی تاکید کرد.

کد خبر 111619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد