گزارش تصویری| دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور با جامعه هدف استان کهگیلویه و بویراحمد

علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، در امتداد راه شهدای خدمت، به دیدار با مردم و جامعه هدف در یاسوج آمد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، امروز چهارشنبه در قالب آخرین دیدار از ملاقاتهای مردمی چهره به چهره دولت سیزدهم (شهید جمهور ) با حضور مدیرکل، معاونین ،مسئولین ستادی وکارشناسان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد درسالن شهید فیاض بخش اداره کل بهزیستی استان و به منظور رسیدگی به مشکلات مددجویان و گره گشایی از جامعه هدف در دیداری صمیمی پاسخگوی درخواست‌های  این عزیزان بودند.

اسماعیل دامیار ،مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار صمیمی گفتند : این دیدار قریب به 1500 نفر از معلولین و زنان سرپرست خانوار مشکلات خود را در زمینه های درمان ،مسکن ، معیشت و اشتغال مطرح نمودند و رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن استماع مشکلات جامعه هدف دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات مطرح شده صادر کردند.

مدیرکل بهزیستی استان افزودند: نظیر همین برنامه نیز در سایر شهرستانها و مناطق جامعه هدف بهزیستی در قالب ظرفیت های اجتماعی ،متقاضی دریافت کمک های موردی ،درمان ، اشتغال  و مسکن بودند که پس از بررسی های لازم پاسخ مقتضی به آنها داده شد.

کد خبر 111301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد