پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت هفتم تیر

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان در پاسداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و روز قوه قضاییه پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم



"یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُو"
آیه ۳۲ سوره توبه


شهیدان زنده اند تا زندگی زنده است و خون آنان در شریان حیاتی جامعه، بیداری و حیات و سازندگی را به ارمغان می آورد و عزت و آزادگی ما همه مرهون آن عزیزان است.

هفتم تیرماه هر سال یادآور پرواز ملکوتی عزیزترین شهیدان این امت در برهه ای حساس و سرنوشت ساز است هفتم تیر ماه با خاطره شهید مظلوم بهشتی عزیز و ۷۲ تن از یارانش وشهید دکتر محمد علی فیاض بخش بنیانگذار و موسس سازمان بهزیستی عجین و همراه است.

شهید بزرگوار دکتر محمد علی فیاض بخش یکی از سه نفر معتمدین پزشکی گروه رابط با ستاد هفت نفری منتخب حضرت امام(ره) در انقلاب فرهنگی بودند و در شاخه پزشکان خوب جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشتند و پس از پیروزی انقلاب، ازسوی شورای انقلاب به عنوان وزیر مشاور و سرپرست سازمان بهزیستی کشور انتخاب گردید که در حادثه هفت تیر، مظلومانه به شهادت رسید.

 
هفته اول تیرماه هرسال ، به عنوان هفته قوه قضائیه نیز نامگذاری شده است و  فرصت مغتنمی است برای تقدیر از مجموعه خدمتگزار و تلاشگر عرصه عدل و داد و قضاوت و به‌ویژه تجلیل از مقام شامخ مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهید فیاض بخش ، تا به‌ نوعی ادای دینی به خدمات و ایثار این عزیزان در آبیاری نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

اینجانب ضمن تبریک روز قوه قضاییه به خدمتگزاران عرصه قضاوت و ادای احترام به ارواح مطهر شهدای هفتم تیر خاصه شهید دکتر ایت الله بهشتی و شهید دکتر محمد علی فیاض بخش ،از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه مجموعه همکاران خدوم بهزیستی استان ، توفیقات روز افزون در خدمتگزاری صادقانه و خالصانه و پیروی از سیره شهدای گرانقدر انقلاب را مسالت می نمایم.

مهران کریمیان

مدیرکل  بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 110878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد