شهرستان همدان |جلسه مشترک با معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان

جلسه مشترکی با حضور دکتر نوری از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر ربیع یگانه رئیس مرکز بهداشت شهرستان، سمایی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان، صفاریان رئیس شیرخوارگاه عترت و کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان و پزشکان بهداشت در سالن اجتماعات شهید شهابی نشاط بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای جلسه رئیس شیرخوارگاه ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مدعوین گزارشی از وضعیت شیرخوارگاه و خلأ های موجود و مسائل مرتبط با حوزه بهداشت و درمان مطرح نموده و درخواست هایی در زمینه کمک به همکاران در مواقع بستری فرزندان در مراکز درمانی داشت.

در ادامه نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان همدان نیز ضمن تبریک عید غدیر خم و تشکر از همکاری مشترک مرکز بهداشت با بهزیستی و حضور در مراکز نگهداری گفت: همکاران بهزیستی خصوصا کارکنان مراکز نگهداری و شیرخوارگاه سختی کار زیادی دارند و باید به تمامی مسائل روحی و روانی فرزندان توجه داشته باشند و اشراف به حوزه مددکاری و روانشناختی فرزندان داشته باشند.

همچنین سمایی امور اجتماعی نیز ضمن تشکر از میهمانان مطالبی در این زمینه بیان نموده و خواستار برگزاری جلسات بعدی در این زمینه شد و ابراز امیدواری کرد که همکاری های مشترک بیش از پیش باشد.

درضمن دکتر ربیع یگانه ریاست مرکز بهداشت نیز ضمن عرض خدا قوت و تشکر از کارکنان بهزیستی گفت ما آمادگی کامل داریم در تمام زمینه هایی که بتوانیم با بهزیستی و درمان کودکان همکاری نمائیم.

کد خبر 110845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد