پیام مدیرکل بهزیستی کردستان برای دعوت از آحاد جامعه برای شرکت در انتخابات

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان کارکنان ،آحاد مردم و جامعه هدف بهزیستی را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۸ تیرماه ماه ۱۴۰۳ دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ؛متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است. اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامی‌مان ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است.

انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در انتخاب حاکمان، مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

سال گذشته ملت بزرگ ایران حماسه بزرگی در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خلق کردند که هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند.

لذا اینجانب از عموم مردم به ویژه کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی دعوت می نمایم تا بار دیگر در انتخاباتی که مظهر جمهوریت نظام است، حضوری پر شور داشته و با انتخاب اشخاص اصلح‌ ضمن تاثیرگذاری بر سرنوشت خود و جامعه زمینه تشکیل مجلسی انقلابی و مسئولیت‌پذیر در جهت تحقق هدف والای "ایران قوی و مقتدر" را فراهم نمایند.

و من الله توفیق

حسین رسولی 

مدیرکل بهزیستی استان کردستان

کد خبر 110841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد