اهداء ۵۴ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت پوشش بهزیستی البرز

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز امروز چهارشنبه ششم تیرماه در همایش وصال یار که با هدف اهداء ۵۴ سری جهیزیه و تأمین کمک هزینه ازدواج ویژه افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی البرز در مجتمع شهید سبحانی برگزار شده بود،ضمن اشاره به در پیش رو بودن اربعین شهید جمهور و شهداء خدمت و قدردانی از خدمات صادقانه این خادمان شهید،تمامی این خدمات مهم و اثرگذار را مدیون حمایت و پشتیبانی دولت سیزدهم دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ "وجیهه محمدی فلاح" گفت:امروز تعداد ۵۴ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج و وسایل ضروری زندگی شامل فرش، یخچال، جارو برقی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال به همت بهزیستی و خیرین نیکوکار البرزی و همچنین مشارکت سپاه امام حسن مجتبی (ع) به نوعروسان و تازه دامادهای تحت پوشش بهزیستی استان البرز اهداء شد.

محمدی فلاح افزود:سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی،طیف وسیعی از افراد جامعه را تحت حمایت خود قرار داده است،لذا برای کمک به این افراد نیازمند همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها هستیم و در همین راستا از حمایت و پشتیبانی همیشگی خیرین و فرماندهان سپاه محترم استان و همچنین جناب آقای استاندار و مدیرانِ ایشان تقدیر و تشکر می نمایم.

وی بیان کرد:بهزیستی استان  البرز در طی سال گذشته هیچ فرد مستمری بگیر پشت نوبتی نداشته و همه مددجویان واجد شرایط از مستمری پرداختی بهره مند شده اند.

مدیرکل بهزیستی البرز در ادامه گفت: امروز با حمایت‌های صورت گرفته شاهد رشد ۵۰۰ درصدی تأمین تجهیزات توانبخشی در استان البرز هستیم.

وجیهه محمدی فلاح اضافه کرد:همچنین برای نخستین بار در کشور ۲۳ دستگاه ویلچر شخصی سازی شده فوق سبک کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی تولید شده است به افراد دارای معلولیت نخبه و توانمند در استان البرز اهداء میگردد که امروز نیز ۱۰ عدد از این ویلچرها را اهداء و انشاءالله ظرف چند روز آینده مابقی ویلچرها تحویل عزیزان میگردد.

وی ضمن اشاره به برگزاری اولین آزمون استخدامی معلولین این اقدام را نیز از خدمات ارزنده و مهم دولت سیزدهم و شخص شهید جمهور دانست و افزود:همین یک فعالیت شهید جمهور باعث اشتغال بکار ۴هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه هدف تحصیل کرده در سطح کشور شد و این آرزوی ۱۰ ساله این عزیزان دارای معلولیت تبدیل به واقعیت شد و این نشان میدهد در کشور فرق میکند چه کسی رئیس جمهور باشد و امروز مردم هستند که باید برای اداره کشور با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو فرد اصلح را انتخاب نمایند تا انشاءالله بیش از پیش شاهد بالندگی جامعه هدف بهزیستی باشیم.

وی در پایان ضمن آرزوی خوشبختی و عاقبت به خیری برای نوعروسان و تازه دامادهای تحت پوشش بهزیستی ابراز داشت و گفت:رفع مشکلات و تأمین جهیزیه برای افراد نیازمند تحت پوشش از اولویت ها و دغدغه های اصلی سازمان بهزیستی است و امیدواریم با حمایت خیرین نیک اندیش استان بتوانیم اینگونه مراسمات را مستمراً داشته باشیم و به تعداد زوج های بیشتری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج اهداء نمائیم.

کد خبر 110812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد