پیام مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی برای دعوت از آحادجامعه برای شرکت در انتخابات

حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی در پیامی جامعه هدف بهزیستی استان ودیگر افراد جامعه را برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد

حسن شرفی مدیر کل بهزیستی استان، با صدور پیامی، آحاد مردم، به‌ویژه جامعه هدف بهزیستی را برای حضور پر شور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، در متن پیام حسن شرفی آمده است:


️انتخابات یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی بوده و حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشت شان است. به فرموده مقام معظم رهبری (حفظه الله) حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.
️انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار خواهد شد، نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد. حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه های مهم اداره کشور است و شرکت حداکثری در صحنه انتخابات، بار دیگر وحدت، همدلی و بصیرت مان را به رخ جهانیان کشیده و نظام و انقلابمان را در برابر تمامی خدعه ها و نیرنگ های دشمنان بیمه خواهد کرد.
️اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی بویژه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی استان دعوت         می نمایم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران، با حضور هرچه باشکوهتر، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (حفظه الله) را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.


حسن شرفی

مدیر کل

کد خبر 110793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد