انتخابات، جمهوریت نظام را رقم می زند

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران، مهم ترین ظرفیت های هر سازمان را نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی مستعد و کارآمد، فرصت های درونی سازمان ها هستند و باید باید از ظرفیت‌های موجود سازمان به طور کامل استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سرهنگ مجید رضا شعبانی مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در نشست هم اندیشی بصیرت خدمت با موضوع مشارکت پرشور در انتخابات که در بهزیستی مازندران برگزار شد ضمن تشکر از مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان که با اقدامات جهادی و میدانی به جامعه هدف خدمت رسانی می کنند، گفت: انتخابات یک تفکر است، یک جریان است و همه ما باید در اعمال سیاست ها حمایت کننده باشیم.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه از دل انقلاب نقطه عطفی بنام انتخابات بیرون آمد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) به همه فرصت دادند و گفتند اگر قانون می خواهید، قانونگذار می خواهید و مجری قانون می خواهید باید انتخابات برگزار شود و این مساله در همه عرصه ها بدست مردم تایید می شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات حیاتی از جنس حیات طیبه وجود دارد، ادامه داد: انتخابات، جمهوریت نظام را رقم می زند و با حضور و مشارکت مردم در پای صنادیق رای معنا پیدا می‌کند.

شعبانی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر اظهار داشت: نتیجه مشارکت بالا و انتخاب آگاهانه برای کشور، رییس جمهوری قوی و ایران قوی را رقم می‌زند.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران، مهم ترین ظرفیت های هر سازمان را نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی مستعد و کارآمد، فرصت های درونی سازمان ها هستند و باید از ظرفیت‌های موجود سازمان به طور کامل استفاده شود. در این زمینه مدیران باید شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود را در دستور کار قرار دهند.

شعبانی ضرورت صیانت از سازمان را مهم برشمرد و تصریح کرد: همه ما باید آگاهانه رفتار کنیم و صیانت از کارکنان به‌ عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمانی، اولویت بسیار مهم و شاخص در ساختار مدیریت است.

وی در پایان حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت بالای آنان را باعث خنثی نمودن توطئه های دشمن دانست و عنوان کرد: تبیین موضوعات مختلف مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیشگیری از ناامیدی مردم توسط دشمن موثر است و همه ما مسوولیت داریم تا نسبت به آرمان های والای جمهوری اسلامی تکلیف خود را ادا کنیم.

کد خبر 110789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد