آباده|همایش ازدواج و خانواده موفق

همایش ازدواج و خانواده موفق با تأکید بر ضرورت آموزش در آباده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان آباده همایش ازدواج و خانواده با همکاری مرکز مشاوره تخصصی خانواده و ازدواج آرامیس آرامش و با حضور جمعی از مسئولین و کارشناسان شهرستان آباده و همچنین استقبال گرم مردم، در دوم تیرماه ۱۴۰۳برگزار شد.

در این همایش، روستا، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه آباده، ضمن سخنرانی، بر اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح در این برهه حساس زمانی تأکید کرد. ایشان بیان داشت: "انتخاب درست و آگاهانه در انتخابات، نقش تعیین کننده ای در آینده کشور و سرنوشت مردم دارد. لذا از همه آحاد مردم تقاضا دارم که با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو، فرد اصلح و کارآمد را برای اداره کشور برگزینند."

در ادامه این همایش، عالم گیر، مدرس کشوری حوزه ازدواج و خانواده و دکتر رحیمی، استاد دانشگاه و زوج درمانگر، به ارائه مطالب تخصصی در خصوص ازدواج موفق و خانواده موفق با تأکید بر آموزش پرداخت.

مرکز مشاوره تخصصی خانواده و ازدواج آرامیس آرامش با هدف ارائه خدمات مشاوره ای به زوجین و خانواده ها در زمینه های مختلف از جمله:مشاوره پیش از ازدواج،مشاوره زناشویی,مشاوره طلاق,تربیت فرزند,خانواده درمانی فعالیت می کند.

کد خبر 110755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد