جلسه جهاد تبیین در بهزیستی شهرستان شاهین دژ

بمناسبت دهه امامت و ولایت جلسه جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در اداره بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور دکتر بابازاده فرماندار و حجت الاسلام حاج آقا شکری امام جمعه موقت ، رضایی بخشدار مرکزی ، سرهنگ بالیده فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و ریاست بهزیستی شاهین دژ و همچنین کلیه کارکنان مراکز توانبخشی و موسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی جلسه جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در سالن اجتماعات بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ در ابتدا جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک عید سعید غدیر گفت : مردم باید حماسه مراسم تشییع شهید رئیسی بزرگوار را با حضور پرشور در انتخابات تکمیل کنند که خاری در چشم دشمنان و سبب یأس و ناامیدی آن‌ها باشد.
وی افزود ؛ حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و کارآمد بر اساس فرمایشات امامین انقلاب بسیار مهم‌تر است.
حجت‌الاسلام شکری اظهار داشت : سابقه خوب در مدیریت، ولایتمداری، روحیه خدمتگزاری، فعال، پرتلاش و موفق در عرصه بین‌المللی از ویژگی‌های رئیس جمهور هستند که مقام معظم رهبری فرمودند.
وی بر لزوم جهاد تبیین اشاره کرد و بیان کرد : باید بر اساس فرموده مقام معظم رهبری با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم که منتج به انتخاب یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی شود.
فرماندار شهرستان کامران بابازاده گفت: : با توجه به قرار گرفتن در موقعیت حساس انتخابات چهاردهم‌ ریاست‌ جمهوری ، مقوله و فریضه جهاد تبیین از اهمیت بسزایی برخوردار می‌شود.
فرماندار شاهین دژ با ابراز اینکه امیدوار است انتخابات هشتم تیر ماه نیز برگ زرین دیگری باشد بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امیدواریم این انتخابات نیز منجر به انتخاب رئیس جمهوری شود که در تراز مرحوم شهید حضرت آیت الله رئیسی باشد و بتواند برنامه های بنیادین و اساسی دولت سیزدهم را که در سه سال گذشته پی ریزی شده است به پیش ببرد.
گفتنی است در پایان مراسم جلسه پرسش و پاسخ از طرف جمع حاضر مطرح و مسئولان محترم پاسخگوی آنان بودند .

جلسه جهاد تبیین در بهزیستی شهرستان شاهین دژ

کد خبر 110542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد