پیشوا | بازدید از گروه همیار زنان سرپرست ترمه

سرپرست بهزیستی پیشوا از گروه همیار زنان سرپرست خیاطی این شهرستان به منظور نظارت دقیق وارائه راه کارهای لازم توسعه کسب وکار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، زهرا بیگم موسوی سرپرست بهزیستی پیشوا به همراه رحیمی مسئول توانبخشی، باهدف رونق کسب وکار گروه همیار زنان سرپرست خانوار خیاطی بازدید کرد.

موسوی در این بازدید عنوان کرد : شکل گیری گروه های همیار زنان سرپرست خانوار نیز یکی از راه های ارتقاء وضعیت زندگی و توانمندسازی این زنان است. وی افزود؛ سازمان بهزیستی کشور با رویکرد ارتقاء کیفیت زندگی و با هدف توسعه اجتماعی، ظرفیت سازی، ارتقاء خودباوری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه هدف و همچنین تغییر رویکرد حمایتی به توانمندسازی، اقدام به راه اندازی گروه های همیار به منظور توان افزایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نموده است. وی خاطر نشان کرد؛ عضویت در این گروه ها موجب جلوگیری از طولانی شدن چرخه حمایت های سازمان، عدم وابستگی جامعه هدف به این حمایت ها، افزایش خوداتکایی اقتصادی، روانی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار و ارتقاء سطح آموزش و مهارت ها در ایشان می شود. گفتنی است  در این بازدید از مساعدت های لازم در خصوص ارتقاء سطح کیفی و کمی گروه همیار خیاطی ترمه و حمایت همه جانبه بهزیستی شهرستان از این گروه خبرداد.

کد خبر 110437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد