برگزاری دوره آموزش توانمند سازی جامعه هدف سازمان بهزیستی از طریق  تغییر نگرش در فرایندها

به گزارش روابط عمومی، دوره آموزش توانمند سازی جامعه هدف سازمان بهزیستی از طریق تغییر نگرش در فرایندها با حضور معاون امور اجتماعی و کارشناسان و مددکاران حوزه اجتماعی اداره های بهزیستی شهرستانهای تابعه در محل مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی برگزار شد.

در این دوره خسرو امیدوار معاون امور اجتماعی بهزیستی استان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره و اهداف آن گفت: آموزش روشهای توانمند سازی، ابعاد چندگانه توانمندی، مهارتهای لازم جهت توانمندی از اهداف این دوره است که کارشناسان امور اجتماعی بتوانند از طریق تغییر نگرش در رفتارها. دیدگاهها و کنشهای اجتماعی خود تاثیر گذاری مفیدی در جامعه هدف داشته باشند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان  افزود: تنها افرادی موفق خواهند شد در عرصه توانمندسازی موفقیت کسب کنند که بتوانند نگرشها و برداشتهای کهنه و غیر علمی را کنار گذاشته و از روشهای به روز علمی و عملی استفاده نمایند

وی یاد آور شد: توانمند سازی، یعنی اینکه افراد نیازهایشان را بشناسند و توانایی تعریف کردن نیازها را داشته باشند. تمام افراد در قدرت و توان برای انچه میخواهند بسازند برخورداری دارند وباید بستر وفضای مناسب را پیدا و معرفی نمایند.

کد خبر 110366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد