بازدید استاندار مرکزی از روند برگزاری اولین آزمون استخدام ویژه معلولان

استاندار مرکزی از روند برگزاری اولین آزمون اسـتخدام ویژه افراد دارای معلولیت که ۱۷ خردادماه با حضور داوطلبان دارای معلـولیت، هم‌زمان با سراسر کشور در اراک برگزار شد، بازدید کرد

برگزاری آزمون استخدامی خاص معلولان برای نخستین‌ بار در کشور در پی دستور رئیس جمهور شهید، حضرت آیت الله رئیسی و به منظور جذب و به‌کارگیری افراد دارای معلولیت در دستگاههای اجرایی برگزار گردید.

در این آزمون ۵۳ نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان مرکزی در ۳۱ دستگاه اجرایی جذب خواهند شد.

پیگیری امور افراد دارای معلولیت در سطح کلان در دولت سیزدهم منجر به شکل‌گیری این اتفاق مهم برای نخستین بار شد که در این راستا ۴ هزار و ۳۳۶ نفر از محل مانده مجوز سهمیه سه درصد معلولان در آزمون‌های استخدامی سنوات گذشته جذب و به‌کارگیری می‌شوند.

استاندارمرکزی افزود : ۵۳ نفر از افراد دارای معلولیت جذب دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی می‌شوند

این مقام مسئول در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی ویژه معلولان در اراک، بیان کرد: دولت مردمی برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی افتخار دارد که آزمون استخدامی ویژه معلولین را به‌عنوان یک اقدام نو در حوزه اداری و استخدامی کشور، برگزار می‌کند.

دکتر مخلص‌الائمه با اشاره به توجه دولت سیزدهم به حقوق و مطالبات افراد دارای معلولیت، تصریح کرد: این آزمون استخدامی با دستور شهید جمهور برنامه‌ریزی شد و امروز که به ثمر نشسته است جای ایشان بسیار خالی است.

وی افزود: در استان مرکزی ۱۵۹ در این آزمون شرکت کردند و ۵۳ نفر ظرفیت استخدامی استان در ۳۱ دستگاه است که امیدواریم از دانش و تخصص افرادی که در نهایت پذیرفته خواهند شد به‌خوبی استفاده کنیم.

کد خبر 109468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد