در رسانه/ رقابت ۵۹۴ نفر از معلولان آذربایجان غربی در آزمون استخدامی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه،اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در این استان به‌ صورت متمرکز به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار شد گفت: ۵۹۴ نفر از معلولان تحت پوشش بهزیستی استان در این آزمون شرکت کردند.

پروین محمدپوری در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: نخستین آزمون استخدامی جهت جذب و به‌ کارگیری معلولان با ظرفیت چهار هزار و ۳۲۶ نفر همزمان در سراسر کشور امروز آغاز شد که ۵۹۴  نفر از این تعداد در استان به رقابت پرداختند.

محمد پوری، افزود:این آزمون به همت جهاد دانشگاهی استان در دانشگاه آزاد واحد ارومیه برگزار شد.
وی اضافه کرد: از کل داوطلبان حاضر در این آزمون، ۳۲۲ نفر مرد و ۲۷۲ نفر زن بودند.

وی بیان کرد: ۵۰درصد شرکت کنندگان این آزمون از شهرستان ارومیه بوده و ۵۰درصد دیگر از تمامی شهرستان‌های آذربایجان غربی از جمله بوکان، سردشت، خوی، مهاباد و میاندوآب بودند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در خصوص اقدامات بهزیستی جهت رفاه حال شرکت کنندگان در این آزمون نیز گفت: تامین نیروی انسانی کمکی به عنوان منشی برای افراد دارای معلولیت از اقداماتی است که توسط بهزیستی در این آزمون انجام گرفته که البته فضا و محل برگزاری آزمون‌ها توسط کارشناسان و متخصصان، مناسب‌سازی و مشکلات رفع شده است.
محمدپوری افزود: توانخواهانی که بنا به تشخیص مددکاران نیاز به حمایت داشتند و در زمینه ایاب و ذهاب یا اسکان دچار مشکل بودند، تمهیدات لازم در راستای انتقال آنها و همینطور تامین اسکان آنها در ارومیه توسط بهزیستی انجام شده است.

کد خبر 109409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد