در رسانه / حضور ۵۹۴ داوطلب

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت صبح امروز، پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در این استان به‌ صورت متمرکز به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار شد.

پروین محمدپوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آزمون به همت جهاد دانشگاهی این استان در دانشگاه آزاد واحد ارومیه برگزار شده و در آن ۵۹۴ نفر از توانخواهان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی به رقابت پرداخته اند.

وی اضافه کرد: از کل داوطلبان حاضر در این آزمون، ۳۲۲ نفر مرد و ۲۷۲ نفر زن هستند.

وی بیان کرد: حدود نیمی از شرکت کنندگان این آزمون از شهرستان ارومیه بوده و نیمی دیگر از تمامی شهرستان‌های آذربایجان غربی از جمله بوکان، سردشت، خوی، مهاباد و میاندوآب هستند.

اولین آزمون استخدامی ویژه معلولان در آذربایجان‌غربی برگزار شد/ حضور ۵۹۴ داوطلب

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در خصوص اقدامات بهزیستی جهت رفاه حال شرکت کنندگان در این آزمون نیز گفت: تامین نیروی انسانی کمکی به عنوان منشی برای افراد دارای معلولیت از اقداماتی است که توسط بهزیستی در این آزمون انجام گرفته که البته فضا و محل برگزاری آزمون‌ها توسط کارشناسان و متخصصان، مناسب‌سازی و مشکلات رفع شده است.

محمدپوری افزود: توانخواهانی که بنا به تشخیص مددکاران نیاز به حمایت داشتند و در زمینه ایاب و ذهاب یا اسکان دچار مشکل بودند، تمهیدات لازم در راستای انتقال آنها و همینطور تامین اسکان آنها در ارومیه توسط بهزیستی اندیشیده شده است.

اولین آزمون استخدامی ویژه معلولان در آذربایجان‌غربی برگزار شد/ حضور ۵۹۴ داوطلب

وی بیان کرد: تهیه بسته آموزشی و پذیرایی شامل لوازم تحریر به توانخواهان در هنگام ورود به محل آزمون از دیگر اقداماتی است که توسط بهزیستی برای این آزمون انجام گرفته شده است.

کد خبر 109407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد