در رسانه| مردمی سازی حکمرانی از اهداف تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

ساری- دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امر مردمی سازی دولت گفت: مردمی سازی حکمرانی از ضرورت ها برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد فروزان صبح یکشنبه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه مردمی‌سازی به معنای مشارکت معنادار و مؤثر مردم در فرآیندها و در راستای افزایش کارآمدی دولت است، اظهار کرد: مردمی‌سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت‌های کشور برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با اعلام اینکه سیاست‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مشارکت مردم با کمک تمام ظرفیت‌ها در عرصه اقتصاد است، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی به صورت مردمی قابل حل است.

دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به اینکه فرهنگ مشارکت مردم در امور مختلف جامعه نهادینه شده است، افزود: فناوری انقلاب اسلامی فناوری مردم‌پایه است و مشکلات را در تمام مسائل با حضور مردم حل می‌کنیم.

فروزان خاطرنشان کرد: در تعامل و ارتباط با مردم نگاه اصیل انقلاب اسلام را داشته باشیم تا شاهد موفقیت‌های بزرگ در استان باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این ضمن قدردانی از تلاش دستگاه‌ها برای خدمت به جامعه هدف، گفت: بسیاری از مشکلات با رویکرد خدمت‌رسانی دولت سیزدهم حل شده است.

راه اندازی رویداد اشتغال

علی باقری تصریح کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور شهید و هیأت دولت به استان مازندران، رویداد اشتغال در استان راه‌اندازی شده است و در میز خدمت ۲ هزار مراجعه کننده داشتیم که بیشتر متقاضیان جدید بودند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز همه دستگاه‌ها پیگیری و رفع مشکلات مردم باشد، افزود: در زمینه تحقق شعار سال سراغ بخش خصوصی، دولتی و واحدهای تولیدی خواهیم رفت تا به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

کد خبر 109194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد