میزهای خدمت جهادی و خنثی سازی عملیات روانی دشمن

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور با اهدای لوح سپاس از مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به دلیل انتخاب به عنوان فعال برتر در برگزاری میزهای خدمت جهادی در سال ۱۴۰۲ تجلیل کرد. محمدعلی ریحانی خواه، مسئول بسیج کارمندی آذربایجان شرقی، لوح سپاس مدیرکل بهزیستی را در نشست فرماندهان حوزه ۳ بسیج کارمندی ادارات استان، تقدیم کرد.

متن لوح سپاس به شرح ذیل است:

بسیج می تواند دستگاه های مسئول را هم در جهت دهی، هم در هدف گذاری و هم در عمل یاری دهد. "حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی"  

خواهر بسیجی فرگل صحاف

سلام علیکم

سازمان بسیج ادارات و کارمندان به عنوان یکی از اقشار پیشتاز و موثر بسیج با هدف نقش آفرینی در کارآمدسازی و ارتقاء سلامت نظام اداری کشور و کمک به تحقق دولت اسلامی اقدام به اجرای برنامه میزهای خدمت جهادی عمومی و تخصصی در چند سال اخیر نموده است. دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم و مشاهده مشکلات و کاستی ها از تلاش برای رفع آن ها و نیز خنثی سازی عملیات سنگین روانی دشمن در بزرگ نمایی مشکلات و القای یاس و ناامیدی در مردم از نتایج مهم این نهضت سراسری بوده است.

ملاحظه اثرات ملموس اجرای برنامه میزهای خدمت جهادی به عنوان رای میانبر و مسیری مکمل در ارائه خدمت بی منت به مردم به نحوی بوده است که فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای "دام ظله العالی" از آن به عنوان اقدامات شاخص بسیج در امر خدمت رسانی یاد کردند.

اکنون که در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر(عج) به عنوان یکی از موثرترین و فعالین برتر برگزاری میزهای خدمت جهادی استان در سال ۱۴۰۲ انتخاب شده اید، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از خدمات خالصانه و تلاش های مجاهدانه جنابعالی در این امر اعلام داشته و موفقیت روز افزون شما را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تا رسیدن به آرمان های والای آن از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

                    حسن صنعتکاران

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور

میزهای خدمت جهادی و خنثی سازی عملیات روانی دشمن   میزهای خدمت جهادی و خنثی سازی عملیات روانی دشمن

میزهای خدمت جهادی و خنثی سازی عملیات روانی دشمن

کد خبر 108985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد