در رسانه| ظرفیت های دولتی و مردمی برای خدمت به سازمان بهزیستی پای کار باشند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: ظرفیت‌های دولتی و مشارکت‌های مردمی با ارایه برنامه های مدون و حمایت های مالی و معنوی برای خدمت به سازمان بهزیستی تمام قد پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز چهارشنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولین ذهنی و جسمی نوشیروانی بابل در جمع خبرنگاران افزود: با تاسی از رئیس جمهور شهیدمان که توجه ویژه ای به افراد تحت پوشش بهزیستی داشت، استانداری مازندران هم این مهم را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

وی ادامه داد: استانداری مازندران با استفاده از ظرفیت های دولتی و مشارکتهای مردمی خدمات مطلوبی به افراد تحت پوشش بهزیستی ارائه خواهد کرد.

استاندار مازندران با بیان این که خدمت رسانی در مرکز معلولین از جمله مشاغل سخت محسوب می شود، خاطرنشان کرد: مرکز نگهداری معلولین نوشیروانی خدمات بسیار مطلوبی به معلولین این مرکز ارائه می کند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: زنده یاد نوشیروانی خدمات بسیار ارزشمندی ارائه کرد که مرکز نگهداری معلولین ذهنی و جسمی یکی از این کارهای خیر خواهانه است.

در این بازدید تندیس خیر شهیر کشور سید حسین فلاح نوشیروانی به استاندار مازندران اهدا شد.

مرکز نگهداری معلولین نوشیروانی بابل در سال ۱۳۴۴ توسط خیر شهیر ایران زنده یاد سید حسن فلاح نوشیروانی احداث شد و این مرکز که به عنوان تنها مرکز ایزوله شبانه روزی معلولین ذهنی و جسمی مازندران محسوب می شود هر ساله خیرین جدیدی برای فراهم کردن یک زندگی آرام برای این معلولین به کمک مرکز می شتابند.

در این مرکز ۱۲۵ معلول ذهنی و جسمی نگهداری می شوند که معلولین از همه شهرهای مازندران هستند.

این مقام مسوول تصریح کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بهره مندی از ظرفیت های مردمی تاکید شد که در بخش خدمت رسانی به افراد تحت پوشش بهزیستی باید از این قابلیت ها بهره مند شد.

کد خبر 108948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد