برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین و با موضوعات بحث اقتصادی و محوریت شعار سال در بهزیستی استان

ابیانه گفت ، پیشرفت و برکت، در عمل و اجرایی کردن فرمایش‌های رهبر انقلاب اسلامی در خصوص فرزند آوری و جوانی جمعیت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد / دوره آموزشی جهاد تبیین و با موضوعات بحث اقتصادی و محوریت شعار سال (جهش تولید بامشارکت مردم )با حضوراسماعیل دامیار مدیرکل بهزیستی استان ، مسئولین و کارکنان بهزیستی  ، دکتر شبرنگ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ، با دعوت و سخنرانی آقای قدیری ابیانه نماینده ادوار مجلس و سفیر ایران در چند کشور همزمان با گرامیداشت هفتمین روز شهادت خادم الرضا و شهدای خدمت و همراهان سه شنبه ۱۴۰۳/۳/۰۸ساعت ۱۰صبح در سالن شهید فیاض بخش اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار گردید.

 مدیرکل بهزیستی استان ، شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و در خصوص مقام شهید جمهور آیت الله ریئسی گفت، ایشان هیچ هدفی بجز پیش برد اهداف نظام جمهوری اسلامی نداشته و تمام تلاش خود را برای رضای خدا و برطرف کردن مشکلات مردم به کار گمارده و در نهایت مزد خود را از خداوند متعال دریافت کرد.

اسماعیل دامیار افزود : این اسطوره اخلاق که نماد مردمداری و تجسم یک مدیر انقلابی بود، مردم را همیشه بر خودش ترجیح می‌داد، شب و روزش برای مردم بود.

در ادامه جلسه دکتر قدیری ابیانه به مباحث روز کشور پرداخت و مباحثی مانند راههای توسعه بیشتر ایران، مشکلات مسکن،نقش رسانه در انتقال خبرصحیح و اذعان عمومی، شفافسازی نفت در اقتصاد کشور و واقعیت های نهفته  در جامعه و همچنین تشریح جهاد تبیین و بصیرت افزایی  پرداخت.

قدیری ابیانه در ادامه افزود :اگرهمه مردم ازکوچک و بزرگ  به وظایف خود در قبال جهاد تببین درست عمل کند بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

قدیری ابیانه گفت : با توجه به شرایط خاص کنونی کشور مبحث جمعیت نیز بسیار نگران کننده است و گفت :  باید مراقب بود و فکری کرد چون در آمار رسمی گفته شده آمار کشور  بسیار نگران کننده است و اگر به همین منوال پیش برویم جامعه ما در چند سال آینده به کشوری پیر تبدیل خواهد شد.

ابیانه در ادامه گفت ، پیشرفت و برکت، در عمل کردن و اجرایی کردن فرمایش‌های رهبر انقلاب اسلامی در خصوص فرزند آوری و جوانی جمعیت است.

کد خبر 108898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد