نشست گام دوم انقلاب در بهزیستی شاهین دژ

نشست گام دوم انقلاب بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در اداره بهزیستی شهرستان شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور سرهنگ نجفیان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ و ریاست بهزیستی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر و همچنین کارشناسان اداره و مددکاران مراکز مثبت زندگی و کارکنان مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بمناسبت آزادسازی خرمشهر در سالن کنفرانس بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.
داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را باید فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه‌های خطیر تاریخی برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت و تعالی کشور دانست.
سرهنگ نجفیان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت : بی‌تردید بازخوانی و تبیین حقایق و واقعیت‌های حماسه مقاومت و دفاع مقدس ملت ایران از جمله عملیات آزادسازی خرمشهر و دیگر مناطق اشغالی از لوث وجود متجاوزین، رسالت مستمر اصحاب فکر، فرهنگ و رسانه است.
ایشان تصریح کرد ؛ فتح خرمشهر، عرصه حاکمیت معنوی و روحیه انقلابی، مجاهدت ملت غیور ایران تحت زعامت و فرماندهی فرمانده کل قوا در سایه‌سار توکل به نصرت الهی و تکیه به توان داخلی بود که توانست ناکارآمدی قدرت‌های استکباری را در برابر قدرت الهی به نمایش بگذارد که باگذشت سالیان متمادی این معجزه الهی، جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی به یک قدرت تأثیرگذار و فرامنطقه‌ی انکار ناپذیر تبدیل شده است.
نجفیان خاطر نشان کرد ؛ در چله دوم انقلاب باید با برنامه‌ریزی دقیق و تدبیر و اقدام جهادی در اندیشه فتح خرمشهرهای فرهنگی و اقتصادی بوده و با فروکاستن از نارسایی‌ها و مشکلات و با وحدت، همدلی و تشریک مساعی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فکری، علمی و تولیدی بستر مناسبی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب فراهم ساخته و به لطف حق تعالی قله‌های شرف و عزت ملی را فتح نموده و شاهد توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
گفتنی است در پایان این نشست بمناسبت شهادت شهیدان خدمت و شهدای فتح خرمشهر مدیحه سرایی و نوحه خوانی انجام و کلیه اعضای شرکت کننده با نثار فاتحه و صلوات بر شهیدان انقلاب اسلامی با آرمان های آنان تجدید پیمان کردند .

کد خبر 108813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد