جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت برگزار شد

جلسه‌ هم‌اندیشی نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت با حضور"وجیهه محمدی فلاح"مدیرکل بهزیستی استان البرز، معاونین،رؤسای شهرستانها و کارشناسان مربوطه در محل سالن جلسات ستاد اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛این جلسه با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت که مقرر است در تاریخ ۱۷ خردادماه برگزار گردد،تشکیل شد.

در این جلسه راهکارهای لازم برای فراهم نمودن شرایط مناسب برای حضور و رقابت عادلانه داوطلبان دارای معلولیت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محمدی فلاح گفت:طبق برنامه ریزی های انجام شده از طریق این آزمون ۴۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور در ۴۵ دستگاه‌ اجرایی جذب خواهند شد.

وی افزود:در استان البرز از تعداد ۲۶۴ نفر افراد دارای معلولیت شرکت کننده در این آزمون، تعداد ۶۵ نفر ازاین عزیزان دارای معلولیت نابینایی مطلق و جسمی _ حرکتی شدید میباشند که نیاز به حضور منشی تسهیلگر، بمنظور مرتفع نمودن مشکلات احتمالی را دارند که می بایست هماهنگی لازم جهت حضور ۶۵ نفر منشی توسط اداره کل بهزیستی البرز صورت پذیرد.

دراین جلسه ضمن تأکید مدیرکل بر حسن انجام امور،دستور شناسایی و پایش افراد دارای معلولیتی که در آزمون استخدامی شرکت نموده اند را صادر کرد.

مدیرکل بهزیستی البرز استقرار راهنمایان و تسهیلگران برای کمک به داوطلبان در حین آزمون،تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز داوطلبان دارای معلولیت اعم از وسائل ایاب و ذهاب،نوشت افزار،اسکان و تأمین نیروهای خدماتی را از اهم مسائل برشمرد.

محمدی فلاح بررسی فضاهای داخلی دانشگاه،کلاس‌های درس،سالن‌های امتحان و سایر فضاها ازجمله رمپ‌ها، آسانسورها و سرویس‌های بهداشتی دانشگاه برای اطمینان از مناسب‌سازی آنها برای تردد و استفاده آسان توانخواهان را خواستار شد.

وی در پایان افزود:با توجه به اینکه رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به مددجویان بهزیستی توجه خاص و ویژه ای داشتند و برای اولین بار در تاریخ بنای برگزاری این آزمون را فراهم نمودند و همچنین اهتمام و تأکیدات جناب دکتر قادری رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور جهت استفاده حداکثری از فرصت بدست آمده جهت استخدام افراد دارای معلولیت در دستگاه های اجرایی تمامی تلاش خود جهت فراهم نمودن مقدمات برگزاری آزمون را انجام خواهیم داد تا انشاءالله حتی یک نفر از ثبت نام کنندگان مشکلی برای شرکت در این رویداد را نداشته باشد و به نحو احسن این آزمون برگزار گردد.

کد خبر 108794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد