دومین شورای معاونین بهزیستی فارس

دومین جلسه شورای معاونین بهزیستی فارس با حضور مدیرکل و اعضا در سالن سردار شهید سلیمانی اداره کل بهزیستی فارس  با ۴ دستور کار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فارس:
قرائت قرآن و فاتحه تقدیم به روح بلند رئیس جمهور شهید و شهدای همراه ایشان و استقرار میز یادبود شهدای خدمت  در سالن برگزاری جلسه برنامه آغازین این شورا  بود  در ادامه؛
محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس با گرامیداشت شهدای خدمت گفت:روحیه جهادی،تواضع و چند بعدی بودن،اخلاص،مردمی بودن،عملکرد با برنامه و هدفمند و توسل به اهل بیت علیهم السلام را از خصوصیات اخلاقی سید شهیدان خدمت آیت اللّه رئیسی عنوان کرد و ‌بر غنیمت شمردن فرصت خدمت تاکید کرد.
بررسی موارد مطرح شده توسط استاندار فارس در شورای اداری استان به منظور تحقق و پیگیری در بهزیستی فارس از دیگر موارد مطرح شده توسط مدیر کل بهزیستی فارس در این جلسه بود.
مدیر کل بهزیستی فارس از اعضای شورای معاونین بهزیستی فارس خواست تا جدول زمان بندی  ارائه خدمت داشته باشند و ارتقا بهره وری را در اولویت قرار دهند.
در ادامه جلسه   سلیم حقیقی مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس به تشریح برنامه های بهزیستی فارس در گرامیداشت شهدای خدمت پرداخت.

چاپ و نصب ۲۰۰ متر بنر و بیلبورد و توزیع بیش از۳۰۰ پوستر تسلیت ,برگزاری مراسم گرامیداشت و سوگواری با حضور مدیر کل و شورای معاونین و کارکنان بهزیستی و به تبع آن در شهرستان های سراسر استان و برپایی موکب درب اداره کل و شهرستان ها  از موارد مطرح شده توسط مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس بود.

آزرمی معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی فارس  نیز با ارائه پاورپوینت به توضیح عملکرد این معاونت  پرداخت.

توضیحات عبدالهی فر مسئول بودجه در خصوص امور مالی و ارائه پاورپوینت رضا دلارام مسئول پشتیبانی در خصوص خدمات رفاهی و پشتیبانی جامعه هدف معزز و همکاران در ادامه این جلسه انجام شد که پس از ارائه این گزارش مسئول پشتیبانی بهزیستی فارس مورد تقدیر مدیر کل و شورای معاونین قرار گرفت.
این شورا بررسی مصوبات جلسه قبل و تصویب مصوبات جدید اعم از پیگیری مصوبات سفر های دور اول و دوم رئیس جمهور فقید که مرتبط با حوزه خدمات بهزیستی می باشد در بازه ی زمانی باقی مانده از دولت سیزدهم و پیگیری پروژه های مسکن شهرستان ها،پیگیری مجدانه حقوق نیروهای ۱۴۸۰ در هفته جاری،ارائه ایده های خلاقانه و موثر برای برگزاری هرچه بهتر هفته ی یهزیستی از جمله این مصوبات بود.

کد خبر 108791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد