شهرتهران| فضا سازی اداره با هدف گرامیداشت شهادت خادم الرضا و یارانش  و روز سوم خرداد

بهزیستی شهر تهران به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر و شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید و یاران همراهش فضا سازی و سیاه پوش شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهر تهران عنوان کرد: خبر شهادت حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم و همراهان از جمله آیت الله آل هاشم امام جمعه عزیز تبریز، دکتر امیرعبداللیهان وزیر محترم امور خارجه، استاندار محترم آذربایجان شرقی و مسئول تیم حفاظت قلب ملت ایران را در بهت و اندوه برد و بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی یابد.
محمود برزگر در ادامه افزود: یکی از راه های رسیدن  به فیض عظیم شهادت شرکت در جبهه های  نبرد حق علیه باطل  و کشته شدن  در راه خداست. اما این باب همیشه  در برابر جویندگان  حق و حقیقت فراهم نیست و بنابراین  می توان  اینطور  نتیجه گرفت که شهادت هدف نیست بلکه وسیله ای برای رسیدن  به آن راه های دیگری غیر از کشته شدن در جبهه نیز وجود دارد  که اجر و ثوابی  همپایه  شهادت برای انسان  در پی دارد.

وی در ادامه سخنانش با یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: آزادی خرمشهر به عنوان یک موضوع ملی متعلق به تمام ملت ایران است و ایراینان همشه دلاورمردی های شهداء هشت سال دفاع مقدس وعملیات بیت المقدس را که باعث آزادی خرمشهر شد را فراموش نخواهند کرد و یاد این عزیزان تا ابد در اذهان باقی خواهد ماند.

کد خبر 108609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد