به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ از طریق سامانه الڪتریڪی ارتباط مردم و دولت با شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مددجویان و جامعه هدف بود.
در این جلسه ڪه مسئول اداره پذیرش و روابط عمومی مدیر کل را همراهی می ڪردند به درخواست بیست نفر از مددجویان که اغلب کمک هزینه درمان و تسهیلات بانڪی بود پاسخ داده شد و دستورات لازم برای پیگیری به معاونت های مربوطه صادر شد.
نظر شما