رئیس محبوب جمهوری اسلامی ایران در دهه‌های اخیر جزو خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسؤولان کشور بودند

در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی و جمعی از همراهان ایشان، مهشید سلیمانی، سرپرست اداره کل بهزیستی استان با صدور پیامی شهادت او و همراهان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

" بسم رب الشهدا و الصدیقین "

شهادت خادم خستگی‌ناپذیر، رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد دل ملت بزرگ ایران را به درد آورد.

این شهید عزیز در طول سال‌های عمر پر برکت خویش مجاهدات و خدمات بیشماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران ارائه داشتند و در مسئولیت‌های خطیر خود در جایگاه‌های مختلف، بدون احساس خستگی و از عمق جان به مردم خدمت‌رسانی کرده و منشأ تحولات بسیاری در زمینه‌سازی خدمت صادقانه و بدون منت به مردم بودند.رئیس محبوب جمهوری اسلامی ایران در دهه‌های اخیر جزو خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسؤولان کشور بودند.

اینجانب این حادثه دلخراش را محضر امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای و  ملت ایران تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسالت دارم.

بی شک، ملت ایران چندین دهه خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید را در قوه قضائیه، قوه مجریه و لباس خادمی امام رضا (ع) و همچنین خدمات ارزنده وزیر امور خارجه متعهد، انقلابی و مجاهد حسین امیرعبداللهیان را فراموش نخواهند کرد.

دکتر مهشید سلیمانی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 108494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد