۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
پاکدشت |  برگزاری جشن روز دختر

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله مراسم جشن روز دختر با حضور ۱۷۰نفر از دختران مقیم مراکز شبه خانواده و دختران تحت پوشش اداره بهزیستی در محل هتل رامیلا شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت ولادت حضرت معصومه و دهه کرامت جشن روز دختر با حضور افشارها  رئیس بهزیستی،   بشیری نماینده مجلس شورای اسلامی و هیات همراه،   آخوندی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و بور بور اژدری  معاون اجتماعی،   فکری و مونسان بخشداران بخش مرکزی و شریف آباد، علوی رئیس اداره ارشاد در هتل رامیلا شهرستان پاکدشت برگزار شد.

در ابتدای مراسم رئیس بهزیستی شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت  آغاز دهه کرامت و تولد حضرت فاطمه معصومه سلام الله و روز دختر گفت: انشاالله تمام دختران عزیز سرزمین عزیزمان با الگو برداری از سیره حضرت معصومه همیشه سلامت و شاد باشند و از سیره این بزرگواران در زندگی خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است در این مراسم برنامه های شاد و معنوی متنوعی اجرا شد و در پایان ضمن پذیرایی از میهمانان به رسم یادبود هدایایی از طرف فکری بخشدار مرکزی  و خیرین محترم  به دختران حاضر در مراسم  تقدیم شد.

کد خبر 107579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد