همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) مراسمی با حضور کارکنان بهزیستی استان در نماز خانه اداره کل برگزارشد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت قائم آل محمد (عج) و امور فرهنگی بهزیستی استان و همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار گردید سردار حاج احمد دهباشی سردار سرافراز جبهه های جنگ هشت سال دفاع مقدس به بیان فضائل ولی عصر امام زمان (عج) پرداخت.

وی با اشاره به همزمانی آغاز امامت امام زمان(عج) و شروع سال تحصیلی جدید دانش آموزان و تقارن آن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این موضوع را اتفاقی ویژه دانست و گفت : این اتفاق فرصتی مناسب است که بتوانیم در آن نگاه معرفتی نسبت به امام زمان(عج) را پرمحتوا کنیم و تلاش کنیم در دوران کبری که از نظرها در غیبت به سر می برند ادامه دهنده مسیر مهدویت که خدمت به محرومین هست به نسل حال و آینده است قدم برداریم.

سردار دهباشی با اشاره به گنجینه دفاع مقدس و شکوه اقتدار بسیجیان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی است که برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم دعای پرفیض زیارت عاشورا به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس قرائت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد