نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی و به‌ صورت متمرکز در شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش مجله خبری ایتوک،  مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی در حاشیه برگزاری این آزمون که به همت جهاد دانشگاهی استان در دانشگاه آزاد واحد ارومیه برگزار شد، گفت: در این آزمون ۵۹۴ نفر از توانخواهان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی به رقابت پرداختند که از این تعداد ۳۲۲ نفر مرد و ۲۷۲ نفر زن بودند.

پروین محمدپوری تصریح کرد: حدود نیمی از شرکت کنندگان در آزمون از شهرستان ارومیه بوده و نیمی دیگر از تمامی شهرستان‌های آذربایجان غربی می‌باشند که شهرستان‌های ارومیه ، بوکان ، سردشت ، خوی ، مهاباد و میاندوآب در مقایسه با دیگر شهرستان‌ها ، بیشترین شرکت کنندگان در آزمون را دارند.

وی در خصوص اقدامات بهزیستی جهت رفاه حال شرکت کنندگان در این آزمون ادامه داد: تامین نیروی انسانی کمکی به عنوان منشی برای افراد دارای معلولیت از اقداماتی است که توسط بهزیستی در این آزمون انجام گرفته شده، همچنین فضا و محل برگزاری آزمون‌ها توسط کارشناسان و متخصصین حوزه مناسب‌سازی بررسی و مشکلات مرتفع شده است.

محمدپوری افزود: توانخواهانی که بنا به تشخیص مددکاران نیاز به حمایت داشتند و در زمینه ایاب و ذهاب یا اسکان دچار مشکل بودند، تمهیدات لازم در راستای انتقال آنها و همینطور تامین اسکان آنها در ارومیه توسط بهزیستی اندیشیده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: تهیه پک پذیرایی و پک آموزشی شامل لوازم تحریر به توانخواهان در هنگام ورود به محل آزمون از دیگر اقداماتی است که توسط بهزیستی برای این آزمون انجام گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد