نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت ‌صبح امروز هفدهم خرداد ماه با رقابت ۴۲۲ فرد دارای معلولیت جهت رفع چالش بیکاری این عزیزان در حوزه امتحانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور علی افشاری مدیرکل توسعه نیروی انسانی و تشکیلات بهزیستی کشور بعنوان ناظر سازمان بهزیستی کشور، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، معاونین و روسای ستادی و همکاران بهزیستی استان و شهرستان ها توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به استقبال خوب از برگزاری نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در استان مازندران و همزمان در سراسر کشور جهت جذب و به‌کارگیری ۴۳۳۶ نفر در ۴۷ دستگاه اجرایی و بهزیستی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم ارزیابی های دقیقی جهت دستیابی به آمار و اطلاعات کلیه دستگاه‌هایی که قانون ۳ درصد استخدامی را رعایت نکرده بودند انجام گرفت و در نهایت تعداد افرادی که باید در دستگاه‌های اجرایی بکارگیری می شدند، تعیین گردید.

مدیر کل بهزیستی مازندران این آزمون را یادگاری ماندگار از رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی دانست و افزود: رویکرد ویژه دولت سیزدهم و مطالبه گری سازمان بهزیستی کشور این رویداد مهم را رقم زد.

وی به تمهیدات ویژه بهزیستی استان برای برگزاری این آزمون اشاره و عنوان کرد: تدابیر لازم بمنظور برگزاری هر چه بهتر با همراهی ۶۳ منشی یاریگر شامل ۲۸ زن و ۳۵ مرد، ویژه افراد دارای معلولیت و ۲ نفر مترجم زبان اشاره ویژه ناشنوایان با هماهنگی جهاد دانشگاهی، استقرار اورژانس پیش بیمارستانی، هماهنگی با پلیس راهور به جهت تراکم جمعیت و روان‌سازی ترافیک در مسیر مکان آزمون، دعوت از نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت آزمون و غیره اندیشیده شد تا آزمون با صحت و سلامت برگزار گردد.

وی در پایان گفت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف یک بسته آزمونی داده شد. این دفترچه آزمون حاوی ۱۴۰ سوال بود که داوطلبان در مدت ۳ ساعت به سوالات آن پاسخ دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد