قــروه| جلسه کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی

به مناسبت هفته آسیب های اجتماعی جلسه توجیهی کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان، با همکاری اداره بهزیستی در دبیرستان شاهد دخترانه شهیده سمیه شهرستان قروه (ویژه دبیران آموزشی) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ جلسه توجیهی کنترل و مهار آسیب های اجتماعی دانش آموزان با حضور مجید زارعی مشاور و نایب دبیر اتحادیه علمی روان شناسی و مشاوره و همراهی مدیر و مشاور دبیرستان دخترانه شهیده سمیه، در راستای نقش و اهمیت دبیران آموزشی با محوریت پیشگیری از آسیب در دانش آموزان و خطرات احتمالی که میتواند متوجه دانش آموزان شود بحث و تبادل نظر شد.

زارعی خاطر نشان کرد: یکی از نیازهای جامعه امروزی توجه به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دستگاه های مختلفی می توانند تاثیر گذار باشند که بی تردید آموزش و پرورش یکی از مهمترین آنهاست.

وی افزود: باید برای افزایش سواد اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از تمام ظرفیت ها ممکن استفاده کرد و بدون شک یکی از بهترین ظرفیت‌ها و بسترهای تاثیرگذار برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است؛ که امید است این مهم بیش از پیش مورد توجه و تحقق قرار گیرد.

کد خبر 95032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد