ایسنا: بهروز لطفی در نشست مشترک با اعضای شورای معاونان بهزیستی استان، آسیب شناسی نظام اداری را از الزامات نیل به سلامت اداری عنوان کرد: با اعمال کنترلهای به موقع و نظارتهای مستمر میتوان نسبت به رفع نقایص در راستای بهبود سلامت اداری اقدام و میزان بهره وری هر سازمان را ارزیابی و در نهایت به توانمندسازی سازمانها کمک کرد.
وی افزود: ارتقای بهره وری و بهبود نظام پیشنهادها، در راستای گسترده کردن خدمات و ایجاد فضای سالم، افزایش دامنه آگاهیها و افزایش کیفیت خدمات سازمانها مهم و قابل توجه است.
وی همچنین هدف از نظارت و ارزیابی منظم و منسجم را در راستای بهبود شاخصهای خدمت رسانی و رضایتمندی عمومی بیان کرد و گفت: ارائه پیشنهادهای لازم برای بهبود و ارتقای سطح عملکرد سازمانها و ادارات و اصلاح فرایندها، با لحاظ شناسایی فرصتها، چالشها، نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکارهای مربوطه و پیشنهادهای اصلاحی، از چشم اندازهای ارتقای سلامت اداری است.
لطفی، محورها و معیارهای ارزیابی ادواری را در چهار محور سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی و شایستگیهای مدیریتی و ارزیابی عملکرد عنوان کرد.
امید هاشمی خاتون آبادی مشاور رئیس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی در این نشست بر شناسایی، پایش و نظارت مستمر گلوگاههای فساد خیز در بهزیستی تاکید کرد.
وی افزود: اجرای دقیق راهبردهای پیشگیرانه در گسترش سلامت رفتار سازمانی و افزایش رضایتمندی شهروندان با محور اجرایی کردن مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری ضروری است
گفتنی است، همچنین وی از دستاوردها و رویکرد بهزیستی آذربایجان شرقی در تهیه کلیپ و محتواهای آگاهسازی و اطلاع رسانی تشکر و قدردانی کرد.
نظر شما