پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت هفته سلامت روان

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت روان، پیامی منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

هر ساله از هجدهم تا بیست و چهارم مهر ماه به نام هفته سلامت روان نام گذاری شده است و مفتخریم از اینکه به بهانه این ایام، به اهمیت سلامت روان افراد پرداخته و نسبت به بیماری های روانی موجود، آگاهی های مورد نیاز را بعمل آوریم.

اختلالات روانی، طیف وسیع و متنوعی را از استرس و اضطراب خفیف تا افسردگی، اعتیاد و ... را شامل می شود و به همین دلیل است که سلامت روان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه افراد جامعه می باشد و ضرورت دسترسی به مراقبت های سلامت روان، امری اجتناب ناپذیر است.

همواره مشاوران، روانشناسان و مددکاران در بهزیستی استان، به ارائه خدمات و مشاوره های لازم به عموم مردم جامعه مخصوصا ولی نعمتان در معرض آسیب های اجتماعی مشغول هستند و سعی ما این است که با آموزش ها و مشاوره های فراگیر در خصوص سلامت روان به خانواده ها و مردم عزیز استانمان، از بروز اختلالات و بیماری های روانی پیشگیری کنیم.

اینجانب بر خود لازم میدانم که فرارسیدن هفته سلامت روان را به کلیه روان پزشکان، روانشناسان، مشاوران و تمامی افرادی که در حیطه سلامت روان مشغول هستند، تبریک گفته و امیدوارم تا با افزایش آگاهی آحاد مردم جامعه، برای داشتن سلامت روانی مطلوب، گام های مؤثری برداریم.

حامد رضایی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل

کد خبر 91470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد