پیام تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی

پروین محمد پوری مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت چهل وسومین سالگرد دفاع مقدس در پیامی این هفته را به جامعه ایثارگری تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب شهدا والصدیقین

هفته دفاع مقدس، یادآورافتخارات، شهامت ها ورشادتهاست. یادآور مردان وزنانی که مردانگی آفریدند. دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران، با تاسی از حرکت تاریخی سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ثمره ای بالنده از فرهنگ ایثاروشهادت را برای همیشه در تاریخ این مرزو بوم به جای گذاشته واین فرهنگ در تاریخ ایران تبدیل به سنت شده است. مدافعان ایران اسلامی جانشان را برای مردم و انقلاب تقدیم کردند تا عزت ، سربلندی و افتخار را برای مردم به ارمغان آورند، آنها بندگان شایسته‌ای هستند که از سوی خدا برگزیده شده اند تا این وظیفه بزرگ وانسانی را به دوش بکشند.

باید همواره قدردان جانفشانی و ایثارگری این عزیزان باشیم وبا یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنائی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها ودستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتها ودلاوری‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان وایثارگران بدین وسیله تهنیت وتبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی وتوفیق روز افزون مردم شریف کشور عزیزمان را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای (مدظله العالی) مسالت دارم.

کد خبر 89846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد