نقش روابط عمومی ها در معرفی خدمات بهزیستی مهم است

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به گستردگی وظایف بهزیستی برای اقشار مختلف مردم، گفت: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی با مردم نقش مهمی در معرفی خدمات بهزیستی برعهده دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی؛ پروین محمدپوری در آئین اختتامیه دوره آموزشی ویژه رابطین روابط عمومی ادارات بهزیستی، با اشاره به اینکه علاقه مندی، تعهد و مسئولیت پذیری سه رکن اساسی برای یک روابط عمومی پویا بشمار می رود گفت: روابط عمومی متعهد می تواند در اقناع افکار عمومی بسیار موثر باشد.

وی در ادامه روابط عمومی را آئینه تمام نمای سازمان ها خواند که با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی به آحاد مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف جامعه، ایجاد شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: مهم ترین اصلی که مسئولان روابط عمومی، ملزم به حرکت بر مدار آن بوده و در برقراری ارتباط با مخاطبان خود، نیازمند آن هستند، در درجه اول، مردم داری، اخلاق مداری و امانت داری است.

محمدپوری با تأکید بر نقش روابط عمومی ها در زمان حاضر بویژه در زمینه اقناع مردم و جلب همراهی آنان در سیاست های دولت مبنی بر مردمی سازی گفت: تلاش فعالین این عرصه بواسطه معرفی اقدامات در امیدآفرینی بسیار برجسته است.

وی تصریح کرد: برای بهبود عملکرد فعالین حوزه بهزیستی علاوه بر تجهیز واحدهای روابط عمومی به امکانات لازم، مشوق های حمایتی نیز از طریق ارزیابی های فصلی صورت خواهد گرفت.

نقش روابط عمومی ها در معرفی خدمات بهزیستی مهم است

کد خبر 89665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد